reklama

Poézia stvorenia

Krása. Jednoduchosť. Bože, ako krásne si nás stvoril. Ako múdro a prozreteľne tvoríš všetko nové. ,,Veď ty si stvoril moje útroby, utkal si ma v živote mojej matky. Moje údy neboli utajené pred tebou, keď som vznikal v skrytosti,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

utkávaný v hlbinách zeme. Tvoje oči ma videli, keď som ešte nebol stvárnený, a v tvojej knihe boli zapísané všetky moje dni, len pomyselné, lebo som ešte ani jeden neprežil.ʺ (Ž 139, 13. 15-16).

Akí sme dokonalí aj v nedokonalosti. Nedokonalí a originálni. Ďakujem, že nemusím podliehať dokonalosti tohto sveta. Žiadaš len, aby sme boli dokonalí v láske a v poslušnosti Tebe. Milujem na Tebe, že sme pre Teba takí vzácni. Ako povedala moja kamarátka - ,,Nikto Ťa tak krásne ako Boh nevidí.ʺ A je to tak. Aj keby Ťa všetci odsúdili, na tom nezáleží. Pre mňa je podstatné, čo si myslí On. Bože, ako ma vidíš? Čo si myslíš, čo cítiš? A ké sú Tvoje sny a plány? Zjav mi z nich niečo...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Úžasný pocit byť tak milovaná. Napriek minulosti, napriek pádom a zlyhaniam. Stačí, keď Ťa človek hľadá celým srdcom a Ty sa mu dáš nájsť. Ty dokážeš spraviť aj ,,z lajna diamantʺ (opäť výrok spomínanej kamarátky). Vďaka Ti, že mi denne obnovuješ srdce aj myseľ. Ďakujem, že ma učíš milovať. Odpusť mi, ak som netrpezlivá, ak prejavujem nelásku alebo ak mi dlhšie trvá odpustiť. Kážeš milovať nepriateľov (Lk 6,35). Možno ešte 9 rokov dozadu to bolo príliš náročné. Nepoznala som Ťa, neriešila som. Zameraná na seba. Keď som bola nahnevaná, tak som proste vybuchla alebo vyčítala...Nemala som toľko úcty a rešpektu voči iným. A ani voči sebe samej. Vždy som síce mala empatiu, no empatia bez súcitu je zbytočná. Načo sa do niekoho vcítim, keď nevyjadrím spolupatričnosť?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Okresával si ma ako sochu z hliny. Postupne, po kúskoch. Vzpierala som sa, moje staré ja sa búrilo. Bolo to nepohodlné - vyjsť zo seba. Dielo si ešte nedokončil. Orezávaš ma ako viničovú ratolesť. A ja som Ti za to vďačná. Oveľa viac mi to totiž dalo než zobralo.

V podstate to zobralo len tú suchú, neplodnú časť mňa. A ovocie je sladšie, šťavnatejšie a chutnejšie. Si taký kreatívny. Všetko do seba dokonale zapadá. Naše telá sa krásne dopĺňajú. Som Ti vďačná, že si nás uznal za hodných spolupracovať s Tebou na stvorení nového života. Len dve bunky, Tvoja nesmrteľná duša a kolobeh života pokračuje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nedokážem slovami vyjadriť vďačnosť, údiv a lásku, ktorú cítim pri pomyslení na toto Tvoje dielo. Stvoril si nás z lásky a pre lásku. Prosím Ťa chráň nás a sprevádzaj. Sprav naše srdcia mäkkými a ducha citlivého na Tvoj hlas. Nikdy ma neopusť, aj keby som sa ja odlúčila od Teba. Amen.

Lucia Nemešová

Lucia Nemešová

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa vo svojom živote prinášať dobré ovocie i keď mám aj veľa nedokonalostí. Rada spievam a tancujem, hrám na gitaru, bojujem za správne veci, hľadám pravdu a spájam ľudí. Mám rada prírodu a zvieratá, umenie, čítanie a lukostreľbu. Milujem Boha a mne srdcu blízkych ľudí. Mojim cestovateľským snom je Afrika. Mám rada ďaleké krajiny, letný dážď, prechádzky lesom, morský príboj, detský smiech, veľkú kávu s mliekom a podobné poetické chvíľky života :) Som vďačná za každú konštruktívnu diskusiu pod mojimi článkami a verím, že Vám môj pohľad na svet niečo dá... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu